Програма складається з чотирьох 3-денних модулів і шестиденнного в Швеції.
I Стратегія:
аналіз стратегічних альтернатив та конкурентноздатності Вашої компанії для розробки оптимальних стратегічних напрямків
Учасники в рамках "Ради директорів" (малих груп) відвідують компанії один одного для специфікації пропозицій розвитку
II Маркетинг:
напрацювання маркетингового плану для створення та зміцнення конкурентних переваг Вашої компанії на ринку
III Фінанси:
підготовка плану управління фінансовими ресурсами Вашої компанії для росту вартості бізнесу
IV Управління персоналом :
розвиток власних компетенцій в управлінні людьми, та інструменти стимуляції та мотивації персоналу.
V Візити на Швецькі компанії Кожен період між модулями триває 4-6 тижнів і використовується для:- апробації напрацьованих на модулях проміжкових результатів та ідей у власну практику;
- проведення зустрічей «Ради директорів» безпосередньо в компаніях учасників в рамках малих груп.
Чотири модулі проходять в Україні в рекреаційних зонах Карпат і Прикарпаття. П'ятий модуль проходить в Швеції і складається з навчального компоненту та візитів на Шведські компанії, які близькі за профілем до компаній українських учасників відповідно до попередніх з ними погоджень.