Якщо Ви вважаєте, що
Ваш власний бізнес – це найкращий навчальний приклад, яким варто займатись; класичні схеми навчання не для Вас, тоді програма "Розвивай свій бізнес" (DYB) пропонує в інтенсивній та структурованій формі використати Ваш час для:
  • практичної роботи над проблемами лише своїх організацій в «Радах директорів»; теоретична частина становить не більше 30% програми;
  • нових поглядів та ідей щодо розвитку Вашої компанії від представників інших галузей - близьких за статусом та духом людей;
  • створення конкретного результату – напрацювання стратегічних та тактичних напрямків розвитку Вашої компанії;
  • розвитку Вашої мережі українських та міжнародних бізнес-контактів.
Ці факти формують основу двадцятирічного успіху програми DYB в Скандинавії. В Росії програма діє 10 років, а її результатами користується 20000 випускників. У 2006 році DYB успішно стартувала в Україні.

Чотири модулі проходять в Україні в рекреаційних зонах Карпат і Прикарпаття. П'ятий модуль проходить в Швеції і складається з навчального компоненту та візитів на Шведські компанії, які близькі за профілем до компаній українських учасників відповідно до попередніх з ними погоджень.


Відгуки учасників DYB 1 про програму

Сергій Кикіньов. Заступник генерального директора з операційної діяльності ТзОВ "ПАККО Холдинг", м. Луцьк:

…Програма

- дала можливість структурувати існуючий бізнес-план

- показала, де, в яких ділянках треба працювати, розширити (формалізувати) основні параметри бізнес-плану

- підтвердити правильність розпочатого напрямку діяльності на основі європейського досвіду

- підрости мені особисто для моєї компанії.

Олена Вовк. Голова Київського представництва ЗАТ «Ензим», м. Київ:

…Робота в «Раді директорів» дуже ефективна. Незважаючи на періодичні конфлікти і моє особисте скептичне ставлення на початку, на момент завершення програми можу стверджувати, що наша група дуже ефективно працювала і була корисною кожному учаснику.

Я є командним гравцем, тому роботу в «Раді Директорів» для себе вважаю оптимальним способом стратегічної і операційної роботи.

Тимур Сарбаєв. Куратор проекту "Міст експрес", м. Львів:

….програма підказала окремі (але значущі!) "свіжі" речі, необхідні для стратегії моєї компанії. Досить довго до цього працював над матрицею "продукт/ринок". На програмі "прорвало".

Юрій Міськів. Власник ТзОВ «Річ Девелопмент», м. Львів:

…програма дала мені інший погляд на мій бізнес (!) та виявилась хорошим способом вирішення задач мого бізнесу!

Світлана Ліщук. Заступник голови наглядової ради ТзОВ "ПАККО Холдинг", м. Луцьк:

Найбільш цінним я вважаю гарний підбір "сoaches" для цієї програми, так як люди виявились не лише теоретиками, але і дуже успішними практиками. Допомога саме цих професіоналів і стала найкращим досвідом для мене.

Роман Гураль. Директор та співвласник ТзОВ «Пролог ТД», м. Львів:

…програма...навчила працювати в команді, котра суттєво відрізняється від команди, яка є у мене в компанії та визначила мій рівень професіоналізму як керівника та співпрацівника.

Дала можливість познайомитися та потоваришувати з хорошими людьми, професіоналами у своїх бізнесах, налагодити з ними стосунки, котрі в майбутньому можуть перерости в нові бізнеси.

Віктор Лущак. Директор та співвласник ТзОВ «Юкк Пріоритет» , м. Ужгород:

Робота в «Радах директорів» і сам підхід програми є цікавим і новим для мене. Цей спосіб дозволяє зняти певну "зашореність" в поглядах на ті чи інші речі і процеси. Робота в «Радах директорів» була досить ефективною і принесла корисні практичні результати.

Віктор Мельник. Директор ТзОВ «Компанія з управління активами «Портфельні інвестиції», м. Львів:

Програма DYB для мене надала можливість по новому подивитись на розвиток бізнесу, зрозуміти взаємозв’язки різних сфер бізнесу, та необхідність постійно здійснювати розвиток компанії з врахуванням конкурентного середовища.